Královské město Kadaň má jedinečnou historii, na kterou jsou jeho obyvatelé právem hrdí a dodnes si ji aktivně připomínají.
Město také podporuje současné ambiciózní projekty, které kultivují veřejný prostor a vytváří tak atraktivní místo pro život. Hlavní myšlenkou nové komunikace města je propojení historie a současnosti. Tuto symbiozu jsme propsali jak do loga města, tak i do celkové vizuální identity. Uvědomujeme si, že město potřebuje především přesvědčivý komunikační nástroj. Vytvořili jsme tedy specifický jazyk města: s humornou nadsázkou využíváme v textaci kombinaci historických odkazů a současných témat. Město Kadaň získalo tak nejen novou vizuální identitu, ale i efektivní marketingový nástroj.
Autoři: |
Markéta Hanzalová Miroslav Roubíček |
Motion: |
Matouš Sedlák Karel Hrošek |
Foto: | Archív města Kadaň |
Web: | Studio Trifor |
Projekt |
Branding Copywriting
|